TERUG

Info, jezelf voorstellen, algemene praat, ...
Patrick DC

TERUG

Berichtdoor Patrick DC » Vr Mar 09, 2018 3:07 pm

Hallo, 2 jaartjes weg geweest integra700 verkocht maar het begon terug te knagen. Heb nu een nieuwe nc750x dct besteld, wordt einde van de maand geleverd. Ik dacht zo effe terug contact nemen maar ik zie hier niet veel beweging meer, dit clubke ook bijna ter ziele?

Komaan mannen laat u horen.
Patrick uit Genk.

Michel

Re: RE: TERUG

Berichtdoor Michel » Za Mar 10, 2018 7:56 pm

Patrick DC schreef:Hallo, 2 jaartjes weg geweest integra700 verkocht maar het begon terug te knagen. Heb nu een nieuwe nc750x dct besteld, wordt einde van de maand geleverd. Ik dacht zo effe terug contact nemen maar ik zie hier niet veel beweging meer, dit clubke ook bijna ter ziele?

Komaan mannen laat u horen.
Patrick uit Genk.
Proficiat met de aankoop. Het is hier inderdaad heel stilletjes....

DJAZZ

Re: TERUG

Berichtdoor DJAZZ » Wo Mar 14, 2018 12:30 pm

Welcome back; ik kijk uit naar jouw eerste vergelijkingsverslag tss de Integra 700 en de NC750 met DCT.

Awèl, het wordt tijd dat er hier idd terug wat beweging in komt. Ik plaats alvast een update van het motortreffen van mijn clubke.
Stop jerking me off; I already came

Patrick DC

Berichtdoor Patrick DC » Za Mar 17, 2018 9:30 am

Hey tof, der leeft toch nog wat. Natuurlijk ik heb misschien makkelijk zeggen met mijn nieuwe aanwinst ben ik de hemel te rijk en kan dan ook bijna niet wachten om er mee op de baan te gaan. Dus iets plannen en routes samenstellen wil ik ook eens proberen als er kandidaten zijn om mee te rijden natuurlijk, liefst eensgezinde liefhebbers van NC-motoren. Met hoeveel leden zijn wij nog? En is Limburg goed vertegenwoordigd?
Ik wil graag mijn bijdrage leveren om hier terug leven in te blazen, in't verleden vond ik het toch heel tof. Dus.......
Misschien eens samenkomen voor de gezelligheid of alvast een eerste rit plannen ? Graag reacties zoveel mogelijk positieve he !
Ik loop misschien te hard van stapel en trap misschien op iemands staart maar mij lijkt dit hier 5 voor 12 te zijn en er is dus nood aan aktie.
Tot spoedig.
Met sportieve groeten
Patrick DC :roll:

Yves

Berichtdoor Yves » Vr Mar 23, 2018 10:01 pm

Count me in!

Limburgse groetjes,
Yves

Patrick DC

Berichtdoor Patrick DC » Za Mei 19, 2018 7:39 am

Ik ben ontgoocheld. Zeer weinig reacties en Jan de oprichter antwoord niet op mijn mails. Ik krijg ook niets geplaatst op de facebookpagina, beveiligd? Afgesloten? Ben gedoemd om dan maar alleen te rijden met mijn NC of aan te sluiten bij andere clubs in Limburg.
Zo heb ik mij al aangesloten op de facebookpagina van "motorrijders van Limburg" en schuim ik treffens en goede doelen af.
De volgend in't rijtje is de "Leuke-Missie-Toer" te Genk op 3juni 2018 as.ten voordele van "ambulance wens Belgie" ism stad Genk. Er zijn testritten van Honda, Ducati en Trimph motoren. Kom jij ook het goede doel steunen , je vind mij op de Honda stand, ik vertrek met de rit rond 10uur.
Spijtig dat de vonk hier niet terug aansloeg.
Groetjes
Patrick. :|

Michel

Berichtdoor Michel » Di Mei 22, 2018 7:18 pm

Hey Patrick,

Ik denk dat er hier gewoon te weinig bezoekers zijn de laatste maanden. Facebook is nog van het vorige forum dacht, dat zal de reden zijn dat je er niet kan posten.

Ik wil gerust nog eens een toerke gaan doen. Geef maar een paar data op en dan zie ik of ik kan.
En wie weet komen er dan nog anderen opdagen.

Jan
Site Admin

Berichtdoor Jan » Za Jul 07, 2018 11:12 am

Mijn excuses, Patrick.

Ik rij ondertussen zelf geen NC meer en ben even druk bezig met andere zaken. Werk, zelfstandig bijberoep, ...

Voor facebook ga naar: https://www.facebook.com/nc700be/

Mvg,
Jan

Terug naar “Algemeen”