PGM-FI controlelampje

Voor alle problemen en oplossingen, tips, how-to's
bartje

PGM-FI controlelampje

Berichtdoor bartje » Vr Jan 24, 2020 3:12 pm

Hallo vrienden
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee en kan mij wat uitleg geven of raad geven..

Toen ik mijn Honda 750NC XA wilde starten bleek mijn batterij leeg ... heb deze dan laten bollen en gestart in versnelling..
Motor was aan de praat maar er kwam een controlelampje op na nazicht in de handleiding was het PGM-FI storingslampje en dit gaat niet meer uit.

Heb motor binnen gezet en aan druppelteller gehangen..batterij en starten is terug ok ...maar controlelampje ( PGM-FI ) blijft branden.. maar alles lijkt normaal.. kan dat zijn doordat mijn batterij plat was nu een valse storing geeft en dat dit door de dealer moet worden gereset ?

Hopelijk heeft er hier iemand ervaring mee en kan mij verder helpen... alvast dank!

Burdje

Re: PGM-FI controlelampje

Berichtdoor Burdje » Za Jul 11, 2020 1:47 pm

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Honda x-adv 750. Nadat mijn accu leeg was en ik er een nieuwe in heb gezet is dit lampje gaan branden. Hoe heeft u dit opgelost?

JohnnyDC

Re: PGM-FI controlelampje

Berichtdoor JohnnyDC » Ma Aug 10, 2020 5:32 pm

Uit de service manual
SERVICE INFORMATION
GENERAL
A faulty PGM-FI system is often related to poorly connected or corroded connectors. Check those connections before
proceeding.
• When disassembling the PGM-FI system parts, note the location of the 0-rings. Replace them with new ones upon reassembly.
• Use a digital tester for PGM-FI system inspection.
• The following color codes are used throughout this section.

Het bestand is 148MB... teveel om hier alles te copy/pasten.
Op facebook is er een groep waar in de files section dit bestand beschikbaar is.
https://www.facebook.com/groups/7148625 ... 858302403/
Rij niet sneller dan je engelbewaarder kan vliegen

Terug naar “Techniek”