Waar zijn we geweest vandaag

Waar gaan we rijden? En een koffie drinken? Waar zijn we op reis geweest?
NC750X

Re: Waar zijn we geweest vandaag

Berichtdoor NC750X » Do Mar 17, 2016 9:20 pm

hoi,
Zondag toerke gaan doen van een club uit Herentals.....rit naar Gierle....Tielen.....Retie.....130km door de velden.....
Bij het vertrek Herentals stonde der 2 NC "S"-sen.....(grijs met oranje)
Heb de rijders wel niet gezien.......
Grtz, Dirk
Grtz....Dirk

Gerke

Berichtdoor Gerke » Do Jul 28, 2016 2:00 pm

Eergisteren weer eens naar Durbuy geweest en daar een paar NC's gezien 1 x, 1 s, en 1 integra samen aangekomen misschien iemand van het forum? :D
gerke

Gerke

Berichtdoor Gerke » Do Okt 27, 2016 9:37 pm

Vandaag de laatste grote rit gemaakt met twee collega's op hun GS in de eifel,het was nog fijn rijden en niet te koud en overal mooie herfstkleuren. :o
Maar het eerts volgende wat ik nu nog op de NC zet is toch wel Handververwarming,de hele dag nergens koud gehad behalve mijn vingertoppen met de winterhandschoenen aan en handkappen,de GSjes hadden handverwarming die hadden geen koude vingertoppen. :(
gerke

Michel

Berichtdoor Michel » Vr Okt 28, 2016 1:34 pm

Had vroegere handverwarming op de quad en vond dit toch niet zo geweldig. Handen warm maar vingertoppen nog steeds koud. Ik zou dan eerder opteren voor verwarmde handschoenen

Gerke

Berichtdoor Gerke » Vr Okt 28, 2016 3:40 pm

verwarmde handschoenen zullen wel beter zijn maar dan zit je weer met die kabels te klo... of met batterijen die dan weer natuurlijk leeg zijn als je ze nodig zou hebben .Alleen daarom opteer ik persoonlijk al voor handvatverwarming . :roll:
gerke

Sis le motard

Berichtdoor Sis le motard » Vr Okt 28, 2016 7:50 pm

ik gebruik mijn Gerbings al een jaar of 6 en dat gedoe met draden valt al bij al wel mee
tis ff dien klik willen maken: draad via de mouwen en via de rug tussen de voering
achter de plug-in gemonteerd net naast de duozit
opstappen, draad in pluggen en vertrekken
alleen niet gaan rechtstaan bij verkeersdrempels, anders (en ik spreek uit ervaring) trek je de draad uit het contact :mrgreen:
...en, zoals Michel zegt, warme handjes all over

loetje

Berichtdoor loetje » Ma Okt 31, 2016 9:25 am

Hoi NC'ers

Het voordeel van verwarmde handschoenen is dat de warmte vanuit de bovenkant naar binnen gevoerd wordt. Dat maakt het bij koud weer heel aangenaam.
Verwarmde handvaten werken van binnen uit en dan krijgt de bovenkant van de hand minder warmte door de rijwind.
Beiden is natuurlijk helemaal te verkiezen.
De handvat verwarming kan bij hogere buitentemperaturen in de regen ook fijn zijn.
Dan trek ik de doorwaai handschoenen aan en zet de verwarming aan. Van binnen komt dan warmte, van buiten de regen die de handschoenen natuurlijk doornat maken.
Achter de bui, rij je deze handschoenen weer in weinig tijd droog.
Dat scheelt doordrenkte leren handschoenen onderweg.

Groeten Loetje

Opmerkelijk hoe snel je een punaise vindt als je op blote voeten loopt.

Gerke

Berichtdoor Gerke » Ma Okt 31, 2016 4:01 pm

Vandaag nog even op het ijzeren ros gesprongen en een ritje in de ardenne gemaakt in de omgeving Vielsalm, prachtige vergezichten en omgevingen wat je anders niet kunt zien door de bladeren aan de bomen langs de weg kun je nu wel mooi zien . :D
gerke

Guy1969

Berichtdoor Guy1969 » Zo Mei 21, 2017 8:23 am

Vorige week met 3 collega’s naar Duitsland geweest in de buurt van de Moezel. We verbleven daar in een motor hotel Gus . Van daaruit kan je leuke toertjes rijden. Veel ervaring opgedaan met het bochtenwerk.

Terug naar “Meet & greet, reizen en toerisme”